Free cookie consent management tool by TermsFeed Update cookies preferences

Moduláris beszerzés támogatás

CPS moduljai és funkciói

Feladatok

Nyitott feladatok kezelése és az elvégzettek áttekintése

Szabályok

Jogi és ügyviteli szabályok érvényesítése, folyamatok kontrollja

Határidő

Feladatokhoz határidők rendelése, értesítések küldése

Információk

Naprakész információk és statisztikák a beszerzésekről

Iratok

Az iratanyag rendszerezett, visszakereshető nyilvántartása

Események

Események és eljárási cselekmények adminisztrációja

CPS modulokról bővebben

Puppy pose
Puppy pose
Puppy pose
Puppy pose
Puppy pose
Puppy pose
Puppy pose
Puppy pose

Tervezés modul

Biztosítja a beszerzési terv rögzítését, az adott évre vonatkozó beszerzési tervsorok nyilvántartását. A betöltő funkció révén az adatok Excel-en keresztül is feltölthetőek, az év folyamán felmerülő módosítások elvégezhetők.

Igénykezelés modul

A modul segítségével a különböző szakterületi beszerzési igényeket egy erre a célra kialakított, egyszerű űrlapon lehet a rendszerben benyújtani. Az előre elkészített igénylési folyamat testreszabható a belső működéseknek megfelelően, így garantálva, hogy az igény ellenőrzése és jóváhagyása a szabályzatnak megfelelően történik, és mindazon személyek részvétele biztosított, akiket a szabályzat meghatároz.
Az eszköz segítséget nyújt abban, hogy a folyamat során valamennyi olyan adat és dokumentum bevitelre kerüljön, ami az adott igényléshez szükséges.
Az igények beszerzési terv adatokkal történő összekapcsolása biztosítja a tervnek megfelelő működést és a terv-tényadatok összehasonlítását.

Eljárás és megrendelés modul

Eljárás:
Az eljárás létrehozható jóváhagyott igényre, így nem kell annak adatait ismételten rögzíteni. Az eljáráskezelésé középpontjában is központi szerepe van az adatok és dokumentumok egységes nyilvántartásának, valamint a beszerzési folyamatok belső működési támogatásának. Az eljárási folyamatokat úgy alakítottuk ki, hogy alkalmas legyen mind a közbeszerzési eljárások lefolytatására, mind a beszerzésekre, figyelembe véve a jogszabályi előírásokat és a legjobb beszerzési gyakorlatot (best practice). A folyamatok bármely eleme a szervezeti igényekhez igazítható. Céljuk az eljárás előkészítésétől, annak eredményéig a folyamat teljeskörű életciklusának támogatása, valamint a lebonyolítási, bírálóbizottsági és döntéshozói feladatok egységes keretek között történő elvégzésének biztosítása.

Megrendelés:
A CPS segítségével lehetőség van rendelés típusú igényből, eljárásban benyújtott ajánlatból vagy szerződésből egy egyszerű űrlap segítségével megrendelést létrehozni. A megrendelések nyilvántartásán túl ezek jóváhagyási folyamatait is képes a rendszer támogatni. Az eszköz természetesen a megrendelésnél is biztosítja azt, hogy az űrlapon előtöltésre kerülnek az előzmény adatok, attól függően, hogy a megrendelés milyen módon (rendeléstípusú igényből, eljárásban benyújtott ajánlatból vagy szerződésből) kerül benyújtásra. Az előzményekkel történő összekapcsolás révén biztosított például az is, hogy a szerszerződéshez kapcsolódó rendelések esetében megtekinthetők a szerződéses keretből lehívott összegek.

A rendszer olyan kényelmi funkcióval is rendelkezik, hogy a rendelési adatokból dokumentum generálható és kiküldhető a szállító partner számára.

Szerződés modul

"A modul folyamatvezérelt módon biztosítja a szerződések megkötésével, módosításával és megszüntetésével kapcsolatos belső ügyviteli feladatlépések végrehajtását, a kapcsolódó adat és dokumentum igények kielégítését, a belső szabályozásnak történő megfelelést. A folyamat lefutását követően a jóváhagyott szerződés adatai és dokumentumai kereshető módon megjelennek a Szerződésnyilvántartóban.

A szerződéshez kapcsolt megrendelések, teljesítés igazolások és számlák egyszerűen lekérdezhetők, amely segítséget nyújt a szerződés szakmai és pénzügyi teljesítésének nyomon követésében."

Teljesítésigazolás

A megrendelésekhez kapcsoltan könnyen létrehozhatók a teljesítés igazolások, és a megrendeléshez hasonlóan jóváhagyási folyamatokat lehet hozzájuk társítani. Teljesítés igazolás létrehozásakor a rendszer itt is segítséget nyújt olyan formában, hogy előtöltésre kerülnek azon megrendelés adatai, amelyre a teljesítés igazolást a felhasználó létre szeretné hozni.
A teljesítés igazolás adatokból dokumentum generálható és kiküldhető a szállító partner számára. A szerződés előzménnyel rendelkező teljesítés igazolások (a megrendeléssel egyező módon) egyszerűen lekérdezhetők a szerződéseken, mutatva, hogy hol tart a teljesítési folyamat.

Számla

A modul segítségével rendeléshez vagy teljesítés igazoláshoz kapcsoltan rögzíteni lehet a számla információkat a rendszerben, természetesen az előzményi adatok ilyenkor is előtöltésre kerülnek. A számla esetében is lehetőség van jóváhagyási folyamat definiálására.
A szerződés előzménnyel rendelkező számlák (a megrendeléssel és a teljesítés igazolással egyező módon) egyszerűen lekérdezhetők a szerződéseken, mutatva, hogy hol tart a szerződés pénzügyi teljesítésie.

Beszerzési dashboard

A modul célja a beszerzési adatok vizualizálása, gyors áttekintés nyújtása a beszerzések állapotáról és főbb mutatóiról, a tervhez viszonyított tényadatok megjelenítése az igények, az eljárások és a szerződések szintjén.

Segítségével kimutathatók az átlagos átfutási idők, ezek összehasonlíthatók optimális átfutási időkkel vagy korábbi időszakokkal, láthatóvá tehetők a szűk keresztmetszetek az egyes folyamatokban, illetve vezetői döntések támogathatók.
A pénzügyi terület számára tervezhetőbbé válnak a kötelezettségvállalások, ezek várható időbeli felmerülése, és a maradványok tervezése. Az adatok szakterületi, beszerzési kategória szerinti vagy beszerzőre vetített bontásai további hasznos információkkal járulhatnak hozzá az időközi jelentésekhez és a következő időszak tervezéséhez.

Portál

A CPS beszerzés támogató rendszer része egy olyan Ajánlattevő portál felület, amely képes kiváltani a nem közbeszerzés típusú eljárásokban mind a hagyományos papír alapú, mind pedig az elektronikus levelezésen alapuló ajánlat benyújtást, valamint az ajánlattevőkkel folytatott – gyakran nehezen visszakövethető – kommunikációt.
 A portál lehetőséget biztosít ezekben az eljárásokban az ajánlattevők meghívására, részükre a szükséges dokumentumok megküldésére, illetve elérhetővé tételére, valamint az eljárás zárt rendszerben történő teljeskörű lebonyolítására. Ennek során az ajánlattevők megadhatják mindazon adatokat, amelyeket a kiíró az ajánlatkérés során meghatározott, csatolhatják az előírt dokumentumokat és a határidőig beadhatják ajánlatukat. Az eljárással kapcsolatos valamennyi kommunikáció a rendszerben biztosított, az ajánlatkérési és ajánlat beadási folyamat így teljes mértékben nyomon követhető.

A rendszer segítségével a beszerzési folyamathoz tartozó ajánlatok, illetve egyéb ajánlattevői dokumentumok visszakereshetők és könnyen áttekinthetők a strukturált nyilvántartásnak köszönhetően.

Kérdésed van?

Keresd szakértőinket bizalommal!

Kapcsolat